Random Crap, OF DOOOM!!  

My own little corner online, where I can hide all my belly-button lint.

I think I can stick links in here...
It appears so!
I never liked that archive crap anyway.
Maybe i should organize these into sections...
Yeah, that would be cool.

Artists to worship:
Cam
Robert Venosa
Alex Gray
M.C. Escher
Stanlislav Szukalski
Zdzislaw freaking Beksinski
Rene Magritte
Honore Fragonard (now mostly translated!)
Senor Zar
Ex-Python animator
Mr. Bird could beat up your mother AND a dinosaur
Ernst Fuchs (fyooks, you asshat)

Don't let your kids listen to:
TOOL
SOAD
Cornell+RATM
Big Dumb Face
White/Rob Zombie
Collective Soul
Ozomatli
Damn pretentious Canadians
Queens of the Stone Age

People with the misfortune of knowing me:
Teh GOAT!
Teh STAB?
Teh w00tFr3d!!1!
McNugget.
Someone I don't really know but has good taste in TOOL, err, music.
My sister was dropped on her head.
The rest of my friends have too much self-respect for an online presence.

We dn't need no stikning spellchecker!

Fine, I'll archive this crap:

Comments: "
it's because she's a slut.
 
" "
ummm... im stupid... is this like a bird as in ka-kaw ka-kaw flap flap? or like slang for a chick? coz i dunno its difficult to interpret... plz dont laugh at me!!!
 
" Post a Comment

 

I have the bird flu.

I met her at a bar, caught her eye across the smoky room and all that. She was all primped and preened, so I bought her a beer. The next three days were a blur of coke, booze and birdseed. That last morning, as I fixed her breakfast, I caught her roosting by the window. I could tell that our time together was ending, so I asked her if maybe we could meet at a park bench again sometime. That's when I caught the look in her eye, knew there was somethng she hadn't told me. I dropped the spatula and asked her "do, do you...?" She couldn't look me in the eye. She hopped out the window and flapped off into the night.

If I don't survive the weekend, tell Zero I love her.


  posted by Travis @ 9:48 PM


1/13/2006  
Powered By Blogger TM